NyTt År NyA mÖjLiGhEtEr!!

I morgon är det nyårsafton vilken jag ska fira med min Eddie =)
men före de är det jobb som vanligt till klockan tre.
Till nyårsmiddag hade jag tänkt att vi skulle äta smördegsinlindad fläskfilé delikatesspotatis med baconröra och en fräsh sallad till det och hallonsufflet till efterrätt.




NYÅRSLÖFTENA

1. klara av löftet att sluta röka!
2. motionera mera!
3. tänka på vad jag stoppar i mig, nyttigare mat!

hmmm är inte detta de vanligaste löfterna för alla?? De löften man lovar sig själv varje år men aldrig inte riktigt klarar av?? ciggen är inga problem, men jag älskar mat det är det bästa jag vet, och att motionera är inte riktigt min grej. Men nu har jag tagit mig i kragen, har köpt mig ett par motionsskor och ska köpa mig en mp3 så denna gången ska jag lyckas =) i alla fall gå ner en fem kilo skulle vara bra.

Ne nu ska jag ta och kolla färdigt på victorias secret fashion show. suck om man ändå kunde se ut så där =S

ha en fortsatt bra kväll!
checking out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0