Dålig dag!

Tycker inte om den här snön alls, nu får det vara nog!! men mer och mer kommer det.
kom fram till min bil i morse men den tjurade efter att det varit -25 grader i natt. startade ja det gjorde den men sen sa den muff muff och började hacka och dog.. och inte nog med att det är is att skrapa på utsidan av bilen utan nu även på insidan, och DET GICK INTE BORT!!! slutade med att mamma fick komma och hämta upp mig så att jag kunde ta mig in till jobbet. och nu sitter jag och är irriterad. Fick nämligen åka buss hem nu efter jobbet (vilket va ett bra tag sen man gjorde) och blir irriterad över hur oartiga folk är.. bussen va full visst, men kommer det på en äldre dam så LYFT PÅ RÖVEN OCH LÅT DAMEN SITTA!!! dom har svårt att hålla balansen som det e.. folk har inget hyffs..

hopp nu har jag eff fyllspeckat schema framför mig i eftermiddag
1) Ringa farmor ( hon har ringt vid tillfällen jag inte kunnat svara 3 dar nu, hon är nog orolig vid de här laget)
2) laga middag (spagetti och köttfärssås)
3) gå ut och försöka starta bilen och hålla den igång en halvtimma och köra lite med den (ufff ringer min kusin och pladdrar med henne under tiden, det e vi nämligen bra på säger våra män)
4) städa trappen ( har trappstädning denna roliga månad)
5) få ordning i mitt eget hem. (bombnegslag här hemma)

så vi får väl se när vi hörs
CIAO

spagetti och köttfärssås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0