Räddare i nöden 1

06:50 i morse kommer jag ut genom porten för att ta bilen till jobbet, men när jag sedan till min förvåning ser att jag inte kan se min bil. MIN BIL VAR HELT INSNÖAD! Tog då upp min telefon och ringde babe och bad honom att komma och hämta mig och köra in min tll jobbet. vilket min prins gjorde =) oerhört glad att jag har honom, finns ingen finare. snön yrde och det var hur mycket snö som helst på backen, eddie har just nu ett par väldigt dåliga vinterdäck på bilen, men han ställde upp ändå. oooohhh min räddare i nöden!!
Sen kom han och hämtade mig på jobber när jag slutade halv 3, för att vi skulle åka på visningen. men när vi väl kom upp dit i mariebo så var det så mkt bilar och folk att eddie vände bilen och åkte direkt hem.
hans argument: den kostar redan det vi har i lånelöfte och kommer att stiga mycket mer.
Tror jag går dit i morgon och kollar på den själv....
I vilket fall som helst så när vi väl kom hem till mig klädde vi på oss och började skotta fram min bil, eller eddie skottade fram den för det började med att jag fick KRAMP i min vänstra skinka!!!! Tack för allt idag älskling!!

hahah exakt som min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0