Söndag.

Nu har jag använt min helg för att vila upp mig efter att jobbat mitt nio-dagarspass. Och sitter just nu och slappar framför simpsons efter att ha kommit ut ur duschen. väntar på att min maskin tvätt ska bli färdig där nere i tvättstugan. NÅGON HAR TAGIT NYCKELN SÅ TVÄTTSTUGAN GÅR INTE ATT LÅSA!! Hade gärna suttit där nere och vaktat men det orkar jag inte. Som emmilie sa, tänk om någon går in där och till exempel åhhh annas trosor, dom måste vi sniffa på hahaha det skulle väl vara en syn!! haha min goa emmilie, min älskling!! Hon e den bästa faktiskt, tänkte skryta lite om henne eftersom hon fljer min blogg min älskade kusin. Kan man inte tro, systrar snarare genom vått och torrt!
 Men nu i kväll ska jag och malin gå på bio. Tänkte gå och se Alice i underlandet!! Guuud va längesen jag var på bio, kul kul.

HA HA en sak till min vaktmästare gömmer sig för mig. han sabbade ju min bil och nu vågar han inte visa sig. Detta kostade mig 1800 kronor att fixa så det är bäst att han fortsätter att gömma sig!!!!!

alice i underlandet

ses i kväll!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0