Lördag kväll..

Idag har jag en myskväll utan min prins. Ska faktiskt sitta hemma och mysa till melodifestivalen en påse godis och en skål med glass =) och bara njuta.
Har börjat träna på friskis och svettis och i går eftermiddag fick jag plötsligt väldigt ont i knäet och även IDAG gör det oerhört ont när jag går. Får hoppas att det är borta i morgon för vi har nämligen ett pass inbokat jag och Carro. Har verkligen hittat något jag tycker är kul så tänker inte låta mitt knä sätta stopp för det.
Har även hittat en väldigt go vän. Carro är väldigt kul att umgås med, vi har mycket gemensamt. himla bra tjej de.



min favvoglass. himmelskt god
guud denna glass är himmelskt god =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0