Vad snäll jag är...

Idag har jag gjort min goda gärning.. Har en jättegullig tant och gubbe som handlar hos oss, väldigt gamla båda två. Tanten har andnöd och gubben visslar på sista refrängen. Har en gång innan postat ett brev åt dom och idag när hon kom in och såg mig så sa hon   -åhh jag har ett brev hemma som jag hade tänkt fråga dig om du kunde posta åt mig, men jag glömde det hemma... pust pust pust..
det slutade i alla fall med att jag hjälpte henne och hennes gubbe att bära kassarna och följa med hem för att hämta brevet och posta det åt dom. Så idag har man gjort någon glad i alla fall =) känns skönt att ha på samvetet..
just nu gör jag iordning an kalopps som ska stå på menyn i morgon, eftersom det tar sån tid... och ska nu värmamig lite spagetti och köttfärssås från i går och sätta mig framför tven och glo lite...

ha en bra kväll nu alla där ute =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0