hej hej =)

Nu så har jag piggnat till och tagit mig tid för att skriva lite.
Nyårsafton var bättre än förra året, vi hade det så mysigt, lugnt och skönt. Älskar att fira nyår med min prins =)

Rökningen går hur bra som helst, könner mig efter en månad redan mycket fräschare och hmm hur ska jag förklara det, nyttigare på nått konstigt sätt.

Var ute och tog en entimmars promenad igår, kände att jag behövde rensa huvudet lite och gud va skönt det är att bara gå ut och gå då. Mer promenader och mer tid till promenader TACK!!

Idag kommer min älskade lillasyster och sover hos mig efter att hon slutat jobba, ska ha tvättstugan i morgon och sedan börja jobba klockan fyra men tänkte att vi skulle hinna upp till a6 en sväng och se om man kan hitta något. Skulle väldigt gärna ha mig ett par uggsskor nu när det är så kallt och halt fast vet inte riktigt vad jag tycker om dom fortfarande, tycker att alla som har dom e det fint på men inte när man bara ser dom och inte på mig... Nehe nu ska jag fortsätta att dammsuga här hemma så det blir någolunda rent i alla fall.. Just det ska köpa ny skurmopp och hink i morgon också hade jag tänkt hahah i know BOOORING. 
 
Checking out... seee ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0