Har fått klagomål på dålig uppdatering..

Så nu ska jag ta mitt tillfälle i akt och tycka synd om mig för min dag från hell....

1. Morgonen börjar med att jag försover mig.. (FAAAAN FAAAN)
2. Kommer utspingande från porten och låset till min bil har frusit ( typiskt!!) Då kommer min vaktmästare och "Ska hjälpa till" saken är den att han e en klåfingrig jävel och jag kände på mig att något skulle hända, ska bara meddela att nu går mitt lås runt och runt och runt utan att öppnas!!! TACK SOM FAAAAAN TORE DU HAR SABBAT ALLT!!!
3. Måste då skynda mig bort till hållplatsen för att i stället ta bussen till jobbet. För er som inte vet, sen Anna skaffade bil HATAR hon att åka buss, speciellt på morgonen. VA FAN BORSTAR INTE FOLK TÄNDERNA OCH TVÄTTAR SIG FÖR, hela bussen stinker äckel. Sen en annan sak, varför lyfter folk inte sina feta arslen och låter gamla människor sitta.. sånt gör mig så arg. själv satt jag inklämd och kunde inte resa mig. Blir lika arg varje gång.
3. Vill bara vara ledig nu, e inne på 6:e dagen idag och har tre dagar kvar tills detta inträffar, jag e trött och utmattad!!!! men ingen fattar, och det gör mig arg.
4. Måste även ta bussen hem. Hopp står precis och ska gå på när kärringen skriker, ingen mer kan gå på, får ta nåsta buss min är full!!! Helvete jag vill hem, så jag sprang på bussen med min tjuga och säger -en ungdom tack, kollar på henne med valpögonen och säger, -eller ska jag ta nästa buss, och blinkar... - ne du kan få åka med, sen stänger hon dörrarna. PUH!!
5. Kommer fram till min bil och tänker nu kanske den går att öppna =) men ack nej jag lurade mig själv. Kom på att man kan klättra genom bagaget, folk glodde och jag vet inte om de va för att dom trodde jag va tjuv eller för att min stora röv stod rätt upp i vädret!! ingen utav dörrarna där fram går att öppna bara dom där bak, olåsta! så nu får jag åla mig genom bilen. (haha emmilie hade fan dött om hon såg mig).
6. Är så sjukt irriterad på att gubbjäveln inte erbjuder sig betala eller ens frågar hur fan det gått med låset han förstörde!!! Hur hade ni gjort om ni förstörde någons bil som ni inte kände ens?? 
7. Sitter och funderar på om jag någonsin ska handla kläder på Gina igen. Jag älskade den gamla reklamtjejjen med lite kurvor och va fin. Den nya e smal som en pinne och får en att känna sig fet!! Jag strejkar fan!!! korava mot pinne, vilken tycker du är den bästa?
 

GINA MOT GINA
who is your favorite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0