oj oj oj

Detta var inte igår, men nu e det dags igen hahahah eller jag ska försöka så länge som det går i alla fall =)
Mycket har hänt sedan sist. . Jag är nu sambo med min underbara pojkvän i en fiiin trea. Sen har jag också sedan nyår gått med i aftonbladets viktklubb.se och det funkar verkligen. Har prövat alla bantningsmetoder som finns känns det som och detta är den som är rätt för mig =) så nu har jag gått ner STOLTA 7,8 kilo och ska fortsätta ner tills jag känner mig helnöjd. Sen har jag även börjat dansa Zumba. Köpte hem det träningskitet och jag har aldrig varit tjejen som tränar, men nu jäklar minst 4 gånger i veckan kör jag på och det är verkligen askul och gör verkligen såååå mycket, prova ni kommer också att älska den. Neee jag kan ju inte ta allt ni missat i ett inlägg och eftersom klockan ska ställas fram en timme och jag ska jobba i morgon bitti så är det väl strax dags för Anna att krypa till sängs. Ha en underbar kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0